Talandetystnad och lite allt möjligt

Jag har kommit fram till att min blogg ser hemskt tråkig ut, så jag har bestämt mig för att göra åt detta. Men jag som inte är direkt kunnig inom att greja html och sådant behöver ju hjälp, så har ju min käre kompis som har lovat att hjälpa mig. Tack för det! På måndag ska det bli ändring, nu ska min blogg bli personlig. Så måste välja ut lite bilder som jag vill ha med. Om någon har ideér på hur jag kan göra min blogg mer personlig så tipsa mig gärna.

Idag har jag varit på praktiken, sen var jag och träffade en kompis. Vi gjorde egentligen inte så mycket, drev runt på kungsmässan mest. Imorgon är det sista dagen på praktiken, tråkigt. Jag vill stanna kvar där. Vill inte lämna alla underbara människor där. Sista dagen på min sista praktikperiod. Tråkigt men sant.


                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0