Godnatt

Nu tänkte jag gå och lägga mig. Är trött och jag ska gå upp klockan halv sju imorgon. Inte direkt lockande. Idag har jag pluggat massa timmar sedan jag kom hem. Jag har läst 60 sidor i Gruppykologi, 30 sidor i "Att fånga en lärares arbete" och läst lite annat inför föreläsningar imorgon. Jag tycker att jag har varit duktig. Imorgon måste jag också plugga lite när jag kommer hem, dock inte lika länge som idag, för imorgon kommer min älskling till mig. Han ska vara här hos mig i helgen. Myspys tycker jag då :) Måste även plugga lite på lördag och söndag med, så att jag verkligen hinner med allt. Men men, antar att det bara är att vänja sig. Misstänker att det kommer bli väldigt mycket pluggande de närmaste åren. Godnatt på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0