Hemma igen

Ja, nu är jag återigen tillbaka i Sverige. Hade gärna stannat kvar i Alanya. Man blir ju bara så trött och deprimerad av den "svenska sommaren" vilket bara innebär massa regn, kallt och så. Verkligen tummen ner för Sverige. Hur skönt hade det inte varit att bo i något varmt land där det sällan regnar och är någorlunda varmt året runt. Att få slippa allt regn och kyla. Blä för både regn och minusgrader. Oavsett så var det mycket trevligt att komma tillbaka till Turkiet. Var ju där förra sommaren också. Kul att träffa folk igen och att få vara i värmen och sola och bada. Vi hade inte sagt något till de vi känner där att vi skulle komma så de var lite förvånade när de fick syn på oss :) Jag har badat jättemycket, det var ca 30 grader i havet. Helt underbart. Vi hade som mest 47-48 grader i skuggan. Det var hett, men vem klagar?! Jag tycker om när det är varmt. Har väl fått lite färg iallafall så att man slipper känna sig blek.


Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; inte jag heller, det är sjukt! Jag va och köpte plock, penna och sudd idag. Känns konstigt att det inte är gymnasiet man ska tillbaka till :s.

2009-08-13 @ 16:49:19
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0