"Lång" skoldag

Idag har jag varit i skolan väldigt lite, 1,5 timme. Sen tog det lika lång tid innan jag var hemma xD Detär ju lite illa förståss. Vi gick igenom hur man skulle använda våran dataprogram eller vad man ska säga, och så gick vi igenom hur man ska skriva uppgifter. Sen åkte vi hem igen. Nu hade jag tänkt att plugga. Måste läsa grupppsykologi och i boken "Att fånga en lärares arbete". Mycket att göra som sagt. Imorgon börjar jag klockan halv 9 och slutar halv 3. Så när jag har kommit hem igen så ska jag uppdatera bloggen om min dag. Någon som har frågor eller önskemål om vad jag ska berätta om? Kommentera gärna ^^

Kommentarer
Postat av: Mila

Jag tycker bara att det är grymt skoj att du börjat blogga igen :) Saknar dig vännen ^^

2009-08-27 @ 15:25:41
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0