Skriver igen

Ja jag sitter här och skriver nu igen, vet faktiskt inte varför jag skriver nu igen. Kände bara för de.. Har varit på sådant skrivhumör hela dagen. Sitter och tittar på gamla repriser på tv samtidigt som jag pluggar på alla ordet till mitt prov. Det är väldigt många ord. En del kan jag, dock inte alla, de gäller verkligen att öva. Jag tänker inte sänka mig i teckenspråk, verkligen inte. Därför måste jag öva ordentligt. Ska låta älsklingen förhöra mig på det imorgon. Ska nog komma ihåg de mesta, ska dock fråga någon i skolan om några ord som jag inte fattar, ibland skriver jag så jag inte själv förstår vad jag har skrivit. Ska strax gå och duscha också, och sedan plugga mer, och så måste jag givetvis äta något också.
Ha det / Jennifer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0