Talandetystnad 24 februari 2009

Hej igen. Sitter här hemma och gör inte så himla mycket, sitter och tittar lite på tv, Ingen annan hemma, rätt skönt ändå. Bara jag och katten här. Har inte gjort speciellt mycket idag, varit i skolan bara. Fick ett sms idag, där det stod att min mobil var reparerad och klar för att bli hämtad. Gissa om jag blev glad, jag står inte ut med min gamla telefon. Så direkt efter skolan gick jag och hämtade den, äntligen. OCh den har än så verkar den funka som den ska, hoppas det fortsätter så, Hoppas jag slipper lämna in den igen. Imorgon ska vi fika med särskolan, vi ska äta semlor och dricka kaffe/saft. Det blir intressant och jag hoppas att allt kommer funka som det ska. När jag kommer hem imorgon ska jag plugga inför mitt prov i teckenspråk på fredag. Jag hoppas att det går bra, men det ska det nog, sålänge jag pluggar så. Ikväll ska jag nog bara slappa, se på tv och försöka ta det lugnt. På torsdag ska älskling vara med mig i skolan, måste bara fråga mina lärare om det är okej. Men jag hoppas att det är lugnt, det är det nog, mina lärare är rätt schyssta. Nu kommer jag äntligen ändra utseendet på min blogg, en jättesnäll tjej hjälper mig med det. Stort tack till henne. Nu har jag inga mer ideer på vad jag ska skriva. / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0