Talandetystnad 25 februari 2009

Nu har jag nyss kommit hem från skolan. Sitter här hemma i soffan och tar det allmänt lugnt. Kände för att titta på tv men i vanlig ordning går det inget vettigt där. Bara massa tråkiga program eller så är det reklam. Well, skolan idag har varit bra, först hade jag projektarbete, vi har haft möte med våran handledare idag, vi har premiär om exakt två veckor. Jag hoppas verkligen att vi hinner klart. Sen hade psykosocialt arbete, där håller vi på att gå igenom olika samtalsmetoder. Sen lunch och sedan fikade vi med särskolan, det gick faktiskt riktigt bra, allt funkade som det skulle och vi hade roligt. Slutade sen så nu är jag hemma. Idag tänkte jag plugga en del på teckenspråket och ta det lugnt. Ska väl se på greys anatomy ikväll också. Imorgon blir det en speciell skoldag, älskling ska vara med mig, det blir intressant. Och givetvis kul att få träffa älsklingen igen. Jag har rätt ont i min rygg idag, tror det är efter idrotten igår, vi hade boxning och av någon konstig andledning fick jag ont i ryggen av det. / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0