Tycker om att skriva

Hej igen. Kände för att skriva lite till, fast jag egentligen inte har något speciellt att komma med. Det är skönt att bara få skriva. Jag tycker om att skriva, dock vet jag sällan vad jag ska skriva. Så ofta blir det bara allmänt strunt. Sitter fortfarande hemma i soffan. Har inte orkar bry mig om att göra något annat. Det är ingen annan hemma, syrran stack nyss. Så det blir till att äta ensam idag med. Funderar på vad jag ska äta idag, nudlar kanske? Tror inte jag orkar fixa något annat. Det är rätt mycket ord att repetera inför teckenspråksprovet på fredag så får väl börja med det snart. Papprerna ligger i väskan, jag ska bara orka gå och hämta dom. Gör nog det om en liten stund tror jag. Tillbaka till att jag tycker om att skriva, jag skriver inte bara i min blogg, nej jag skriver även en del texter på poeter.se
Nu var det förvisso ett tag sen jag skrev senast men om någon är intresserad av att läsa så kallar jag mig för Jaffa på poeter. Jag har väl en torrperiod kanske, det har jag nog haft länge, har inte lyckats skriva något bra, men så kan det vara ibland. Försöker så gott jag kan. Och nu håller jag på att skriva på bloggen istället. Folk kanske undrar varför jag har börjat skriva en del nu fast jag inte gjorde de förr, att jag har börjar skriva beror på olika saker, dels på att jag har plötsligt har fått lust att skriva och dels för att jag tyckte min blogg var så tråkig förr, men nu har jag fått en superfin design och tycker det är mycket roligare att skriva. Kanske lyckas man få lite mer läsare nu när jag skriver. Jag förväntar mig inte 100tals mer läsare förståss, men kanske några stycken iallafall. Men kan ju alltid hoppas. Ha det toppen / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0