Talandetystnad 29 Januari 2009

Veckans tumme upp

¤ Jim kommer hit imorgon fredag <3 Det ska bli så otroligt mysigt. Har längtat så enormt mycket efter honom.

¤ Syster fyllde 20, vi var och åt på restaurang och på lördag ska vi ha kalas

¤ Ska eventullt köra bil imorgon

¤ Teatern i måndags

¤ Att skolveckan har gått relativt fort

¤ Nöjd med betyget i Arbetsmiljö och säkerhet



Veckans tumme ner

¤ Har varit så trött denna veckan

¤ Samhällskunskapsprovet imorgon

¤ Kylan utomhus

¤ Alla mina söndriga tights, måste lagas

¤ Vuxna som förbryter sig sexuellt på barn, det är fruktansvärt. Stor tumme ner för det





Nu vet jag inte vad jag mer ska skriva angående bra och mindre bra angående min vecka. Sitter här framför min dator, borde plugga inför samhällsprovet men orkar egentligen inte. Som tur är så får vi ha med oss våra böcker och anteckningar. En väldigt stor fördel för mig och andra också skulle jag gissa på. Sitter och snackar med min älskling i telefonen just nu. Vill bara att han ska komma hit nu med en gång. Angående mina tights så är det jobbigt, typ 6-7 av mina 9 tights är typ sönder. Måste verkligen laga dem någon dag, måste bara ta mig tiden. Något jag vill ha är fler klänningar, förvisso älskar jag dem jag har men vill ändå ha fler. Klart slut. / Jennifer











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0