Hårfärg

Sitter här med massa färg i håret, ja det var dags att färga det nu tyckte vi. Jag hade börjat få en utväxt vid hårbotten som inte var speciellt snygg. Så nu kommer jag vara väldigt mörk i håret igen. Härligt. Jag passar verkligen inte i ljust, jag vill ha det jättemörkt. Det kliar. Det är det allra värsta med att färga håret tycker jag. Men vill man bli fin får man lida pin eller hur är det man säger. Är färdig med min läxa nu också som ska lämnas in imorgon. Om en halvtimme börjar geys anatomy och då kommer jag sitta bänkad framför tvn. Går kort dag imorgon, bara psykosocialt arbete, mentorstid och studiepasset imorgon. Slutar klockan 12. Ni kanske undrar varför? Jo vi har fått ledigt halva dagen för att det är öppet hus på chalmers och gbgs universitet, så de som vill dit får chansen till de. Jag har inget intresse av att gå där så tänker inte åka dit, jag tänker åka hem, ta det lugnt och plugga lite. Well, ska vänta typ 20 min till nu innan jag sköljer ur färgen. Ha det bra / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0