Hemma idag med

Sitter här hemma idag med. Försökte gå till skolan imorse men hade ont i magen och mådde så illa när jag vaknade imorse. Så det blev till att ringa och sjukanmäla sig och sedan somna om igen. Vaknade vid typ 12 sen, skönt att få sova ut. Gick upp och åt lite filmjölk och en macka, men fick ont direkt efteråt som vanligt. Blev sittande i soffan och tittar på gamla repriser i vanlig ordning. Ska göra klart mitt arbete i psykosocialt arbete idag, det ska ju lämnas in imorgon. Sen så ska jag väl inte göra så mycket mer idag, bara vila så jag orkar gå till skolan imorgon. Men nu tänkte jag titta på en Beck film.. Ha det bra sålänge / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0