Idag

Idag har jag faktiskt varit i skolan. Hade bara typ två lektioner men ändå. Slutade vid halv 12. Sen var det till att gå till bussen och åka hem. Skönt de. När jag kom hem la jag mig framför tvn i vanlig ordning. Hade psykosocialt arbete första lektionen.Då gick vi igenom lite om olika lagar och sådant. Vi lämnade också in arbetet som jag gjorde igår. Sen var det dags för klassråd, gick inte igenom så mycket, dock prata vi lite om vad vi ska göra med klassen innan vi slutar. Ett förslag var att vi skulle åka till Skara sommarland och ha en övernattning. Vi får väl se hur det blir. Har ont i magen idag med, men orkade inte bry mig så jag gick till skolan iallafall. Allra mest ont får jag när jag precis har ätit, men det kanske jag har nämnt tidigare, men men. Jaja.. Ha det bra / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0