Kommit hem

Hejhej! Nu har jag nyss kommit hem. Sitter som vanligt framför tvn och tittar på gamla repriser. Lite senare ska jag nog duscha, äta med pappa och slöa. Sen kommer sötnosen hit ikväll efter att han har tränat. Skolan idag har väl varit som alltid. Teckenspråksläraren kom inte i vanlig ordning så kunde haft sovmorgon som istället blev att sitta ensam och vänta på att de andra skulle sluta sina lektioner. Jag som ville veta vad jag fick på mitt prov. Jaja, får jag vänta tills nästa fredag eller något. Det är så grått och trist ute, förvisso så regnar de inte som tur är, men jag vill ha sommar, sol, värme och massa bad. För att inte tala om att jag vill ta studenten. Snart snart :) Inte så långt kvar nu.. Igår var det exakt tre månader kvar. Exakta skoldagar har jag inte koll på men skulle gissa på runt 50 något. Längtar. Efter sommaren vill jag plugga vidare till förskollärare. Hoppas jag kommer in. Det är snart dags att söka. Man kan söka från och med den 17 mars tror jag det var. / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0