Lite allmänt

Hej. Sitter här hemma och tittar på gamla repriser på tvn. Ska nog äta ganska snart.. Är ganska hungrig. Har varit i skolan idag som vanligt. Har haft psNågykosocialt arbete, sen hade vi studiepass och vi övade på vårat projekt, sen lunch efter det var det dags för religion och sist hade vi pedagogiskt ledarskap. Har varit jättetrött idag och under sista lektionen hängde jag inte med särskilt bra, skrev av de vi skulle skriva av men mycket mer än så var det inte. På religionen har vi börjat prata om judendomen idag, så vi har suttit och läst i bibeln. Det var väl speciellt men lärde mig inte så mycket. Jag tycker att det är intressant med religion men ganska svårt. När vi har gått igenom judendomen, kristendomen och islam ska vi ha ett samlat prov på de tre religionerna. Gäller att börja plugga nu med en gång. Efter skolan idag var jag kvar med några kompisar, vi sprang runt i affärer och tittade på lite kläder och skor. Jag vill hitta en studentklänning, bal/studentskor så att det blir klar snart. Något som jag vill ha och använda nu är nya knästrumpor, jag har två par men jag vill ändå ha nya, vill ha lite mer att variera mig med. Sen måste jag typ laga nästan alla mina tights, nästan alla är sönder, det är ju helt otroligt. Och påtal om sönder så är mina stövlar typ paj. Dragkedjan är söndrig och bara krånglar och sulan i är också helt konstig. Tråkigt att det är så dyrt med skor, skulle vilja ha fler par. Okej nu tjatar jag om massa jag vill ha, vad girig jag låter. Men jag kan ju inte hjälpa att mina saker går sönder och annat. Någon som har något tips på snygga skor till bal/studenten? Jag vill att de ska vara vita och med cirka 4 centimeters klack. Tips uppskattas.
Well det var vad jag hade att dela med mig av för stunden. / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0