Melodifestivalen

Ja, då var det dags för den svenska finalen i melodifestivalen ikväll. Den börjar om ca en timme. Jag kommer sitta framför tvn. Många bra bidrag, dock är inte alla bra. En som jag verkligen inte gillar är "Snälla Snälla" med Caroline af Ugglas. Usch. Jag fattar verkligen inte hur den kunde gå till finalen. Well, det finns andra bra låtar iallafall. Vilken tycker ni att vi ska skicka till Moskva? Jag är osäker på vilken jag tycker faktiskt. Vi får väl se helt enkelt. Det blir nog lite mys framför tvn med cola och sånt tror jag.

Har mått lite dåligt i veckan, haft mycket ont i magen och igår (fredag) hade jag så himla ont i huvudet hela dagen och när jag kom hem från skolan visade det sig att jag hade feber. Inget vidare. Så tog huvudvärkstalett och gick och la mig och sov i typ 2 timmar. Det var skönt. Resten av kvällen var lugn, låg i soffan och tittade på lets dance. Äntligen åkte Elisabeth ut. Det var tur de. Sen tittade jag på singing bee med. Men det var typ bara gamla låtar så det var inte så kul. Tycker det är mycket roligare om man kan, eller iallafall har hört låtarna som är med.

Well, denna veckan har det varit fullt upp. I måndags var det studiedag så då var jag hos en kompis och tränade projektarbete på dagen och hade teater på kvällen. I tisdags var jag först på begravning. R.I.P Göran. Sen var det till att bege sig till skolan och bygga scen, sätta ljus och repetera. Projektarbetet närmar sig. Onsdagen hade vi vårat projekt, en teaterföreställning för lågstadieklasser. Det gick jättebra, vi fick jättebra respons från både lärare och elever. I torsdags var det utvecklingsamtal, det gick också bra. Efter de var jag ledig så åkte hem och sov. Har ju som sagt inte mått så bra denna veckan. Nu har vi bara projektrapporten att skriva sen är vi klara. Skönt. Ha det / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0