Ont i magen

Sitter här hemma för mig själv. Har ont i magen så har inte orkat gå till skolan. Sitter och pluggar lite smått. Det går sakta men säkert. Måste ju lämna in uppgiften på torsdag så måste få den klar. Vill inte ha mer ont i magen nu. Vill bara att det ska sluta. Och det jobbiga är ju också att jag vet inte vet varför jag har ont. Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Har inget intressant att komma med. Ni får ha det bra så ska jag sitta här och fortsätta ha ont i magen / Jennifer

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej.Du borde kanske gå till doktorn och kolla upp ditt magonda.Krya på dig.Kram Martina

2009-03-17 @ 14:26:32
Postat av: Mila

Men vännen, det va inte bra att du har ont :S Har du varit och kollat upp det? Kram

2009-03-17 @ 15:49:16
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0