Sovmorgon imorgon

Åh jag har sovmorgon imorgon, vad underbart måste jag bara säga. Det är faktiskt extraskönt med sovmorgon just imorgon. Vet ni varför? Jo för att jag vet inte hur många fredagar man har kommit till skolan och det har visat sig att första lektionen har varit inställd, så då sitter man där alldeles ensam och har inget att göra i över en timme när man hade kunnat legat hemma i sin säng och sova en extra timme istället. Det är rätt surt. Men för en gång skull fick vi veta innan att lektionen var inställd, så imorgon kan jag ligga och sova 1,5 timme längre än i vanliga fall. Säkert helt ointressant för er att veta, men jag tycker iallafall att det är jätteskönt. Det var bara det jag ville skriva / Jennifer


Kommentarer
Postat av: Linda

sv; Vi såg säkert samma tjej/tjejer då, skit fult!

2009-03-25 @ 15:17:59
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0