Hemma igen

Nu har jag kommit hem igen. Varit i Kungsbacka med Silla :D Vi har ätit macka på subway, som öppnade idag. Sedan var vi på Kungsmässan och gick runt och tittade. Hittade en söt klänning som jag vill ha. Kanske ett inköp till Jul/nyår? Vi får se hur det slutar. Efter ett tag orkade vi inte titta mer i affärer så vi satt och snackade en stund. Jag kom sedan på att jag ville ju låna en film som bibloteket har så vi gick dit. Jag hittade filmen jag ville låna. Sedan skulle min syster åka hem, så då åkte jag med henne hem så jag slapp bussen. Grattis till henne föresten :D <3


Jag måste bara lägga till en helt annan sak, jag klarade en av tentorna :D Påståendedelen klarade jag. Svenskadelen är inte rättad än så vet inte hur det gick med den. Men är stolt över att ha klarat en del iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Jimaan :)

vad va der för film ? (: <3

2009-11-03 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0