Måndag

Idag är det ju måndag. Jag gillar inte måndagar, för då känns det som en evighet innan veckan ska ta slut och man är sådär måndagstrött. Iallafall så är jag måndagstrött. Idag har vi haft matematikdiagnos, den gick väl inte direkt bra, men och andra sidan så har matte aldrig varit min starka sida. Oavsett så spelar det ingen större roll frånsett att de som har haft dåligt på diagnosen får ha uppföljning och lära sig lite mer. Men jag tycker det är så onödigt, jag ska bli förskollärare, inte mattelärare. Blä på matte. Jag orkar inte bry mig. Sedan hade vi kursintroduktion för den nya kursen TSI (Tanke, språk och interaktion). Det var väl inte direkt kul men det får gå. Sedan hade vi en föreläsning. Tror den hette Lyssnadets pedagogik och var jätteintressant. Det var en av våra lärare som hade varit i Italien och besökt Reggio Emilia. Så han berättade om hur de jobbar där och sådär, jätteintressant och väldigt inspirerande. Förvisso var jag jättetrött men den var bra. Sen var det dags att gå till tåget och åka hem. Väl i Kungsbacka blev jag upphämtad av pappa. Sedan väntade vi på mamma och när vi hämtat henne åkte vi hem. Åt god mat och sen har det varit till att slöa. Så har min dag sett ut.

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; HAHAHAHA, PINSAMT!

2009-11-03 @ 09:26:47
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-11-30 @ 16:58:09
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0