Min vecka

Jag lånar den här idén av Linda. Att skriva på min blogg vad jag ska göra den här veckan.

Måndag:
Skicka in matematikplanering
Läsa bok inför paneldebatt
Skriva på min esså


Tisdag:
Skolan 09.00-15.00
Skriva esså

Onsdag:
Skriva esså
Läsa inför paneldebatt

Torsdag:
Skolan X tid mellan 09.00-16.00
Försöka skriva klart mitt utkast på essän

Fredag:
Skola 09.00-12.30 (Paneldebatt)
Skicka in utkast essän
Åka hem till min älskling <3

Planeringen är ungefärlig, tillkommer säkert saker


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Vi har inte vårt matematiksem förrän den 8e, som är på tisdag nästa vecka, så jag tror inte vårt ska in förrän på fredag. Däremot ska väl ni som har erat på torsdag(?) vara inne på tisdag.

2009-11-30 @ 09:57:20
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0