Pluggdag och mammas födelsedag

Idag har jag spenderat större delar av dagen av att plugga efter att jag hade gått upp efter min sovmorgon. Jag är nästan helt färdigt med min paneldebatt så det känns skönt. Nu återstår bara att skriva referenslista och renskriva mina stödord. Det ska jag göra imorgon efter skolan hade jag tänkt. Essän får jag koncentrera mig på att göra på onsdag. Då är det ju också hemstudier. Skönt de.

Och till en helt annan sak. Idag fyller min mamma år :D Grattis till henne ^^, Av mig fick hon en egengjord ljuslykta. Den är lila :D I ugnen står maten, potatisgratäng och till blir det kött och svartvinbärsgelé. Gott :D Sen blir det efterätt, prinsesstårta ^^,


Jag <3 min mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en trevlig kväll! :)

2009-12-13 @ 16:30:56
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0