Dagen idag

Idag började dagen bra, när jag gick upp lyste solen ute och det var hela 15 plus grader. Dock endast 10-15 minuter efter att jag har gått upp går solen i moln och graderna sjunker ner till 10 grader. Det ogillade jag verkligen. Jag som trodde att jag hade fått som jag ville och att det skulle vara sol. Icke sa Nicke. Inte mycket till sol här inte. Dagen har bestått av lite olika saker, har hämtat ut mitt nya pass bland annat. Sedan gjorde jag och pappa lite olika ärenden innan vi hämtade mamma från jobbet. Middagen idag fick bestå av tacos :) mycket gott. Nu sitter jag här och gör inte så himla mycket. Ute regnar det massor och blåser. Usch. Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul med en ny blogg att följa :)



Bittert med såna dagar som börjar fint och sedan dalar.. Min dag började med teaterrepetition med mycket hjälpsamma klasskamrater, och ett ganska roligt telefonsamtal, vi ringde upp William och skrek-sjöng "ja må han leva" vid nio på morgonen, enda reaktionen vi fick av honom var "eehh.. Okej.." Mycket märkligt, och mycket roligt!

Trevlig kväll :)

2010-04-01 @ 18:57:37
URL: http://linneajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0