Hemma igen efter dagens examination

Nu är jag hemma igen. Eller okej jag har varit hemma ett litet tag men har inte startat upp datorn fören nu. Examinationen gick bra och vi blev godkända. Dock glömdes skivan (inte av mig) så våran riktigt musik kom inte med. Som tur var så fick vi låna lite annan musik av en annan grupp. Tack till er. Vi gjorde lite olika moment såsom raketen, inte nudda golv, en rörelsesaga och lite sådär. Det gick ju som det gick men vi är väl rätt nöjda ändå. Dock fick jag rätt ont i huvudet under lektionen och tyckte det dock var lite jobbigt med alla lekar, var dock med så gott jag kunde. Nu ligger jag i sängen och har fortfarande huvudvärk. Hoppas den går över snart. Nu ska jag gå och skala potatis.  Men vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Emma!

Ja visst var vi snälla! ;) Jag trodde hela examinationen skulle ta längre tid än två timmar men dte var ju gött att den inte gjorde det men han stog ju och tjötade om ingenting det mesta utav tiden! :/ Hoppas du blir bättre med huvudvärken Jennifer!

2010-04-06 @ 17:34:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0