Påskdagen

Idag har det regnat :( och blåst. Massor. Inget roligt alls. Därför har jag spenderat min dag inomhus. Det kändes bäst och säkrast. Dagen har varit mycket lugn och jag har inte gjort något speciellt. Just nu sitter jag vid tvn och spelar bingolotto med mamma och pappa. Hur mycket man än vill vinna så går det inte så bra. I första spelet var jag ett nummer ifrån att vinna en resa till Turkiet och på andra spelet var jag ett nummer ifrån att vinna cyklar för 8000 kronor. Men det sket ju sig. Hoppas det går bättre på det tredje och sista spelet. Dock vågar jag inte hoppas på för mycket. Hur har ni spenderat eran påskdag?

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Tack för att du röstade på mig i Veckans (future) MILF tävling hos http://lussepojkarna.blogg.se. Du var en av dem som gjorde så jag vann!



Tack!

2010-04-04 @ 22:27:53
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0