Hemma och trött

Nu har jsg varit hemma ungefär en timme. Var först i skolan. Dock segt att gå upp halv 7 imorse för första gången  på rätt länge. Jag hade liksom vant mig vid att ha lov. Snacka om att bli bekväm av sig väldigt fort. Oavsett så gick jag upp tidigt och tåget gick klockan åtta ner mot Varberg. Väl där var det redovisning av digitala läromedel, Det gick bra. Sedan gick vi upp till tåget igen som skulle gå 10:34 men var några minuter sent på grund av växelfel. Jag träffade min lilla S så var det både lunch och plugg med henne. När vi fick nog och inte orkade mer åkte vi hem var och en för sig. På tordag är det dags för tenta på TSI kursen. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0