När saknaden är stor

När den man älskar är så långt bort så är saknaden enorm. Och när den personen dessutom är upptagen mest hela dagen så är saknanden ännu större. När man inte kan smsa, eller jo kan, men när man inte kan få svar. Då är saknaden så fruktansvärt stor att det är svårt att stå ut. Eller kanske är det bara jag som överdriver, fast, nej, för det är så jag känner. När jag skriver vad jag känner, så överdriver jag inte. För det är ju mina känslor. Ingen annan kan säga något om den saken.

Men när saknaden är som allra störst kan ett telefonsamtal vara till stor hjälp. Ett telefonsamtal om allt och ingenting kan bota en del av saknaden. Det kan göra att man kan gå och lägga sig och sova gott utan att det gör ont i en.

Men, om två dagar ses vi. Äntligen. Kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0