Utmanar mig själv - dag 6

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Inte vore jag väl korrekt om jag inte säger att min älskling är en sådan kille som jag faller för. Givetvis är min underbara Daniel min typ av kille. Men det säger väl sig självt ^^,

Men om jag ska prata mer allmänt så är ögonen viktiga för mig. Fina ögon får mig att falla. Och av någon anledningen så brukar de där ögonen jag faller för vara blåa. Men ska vi prata om egenskaper så är det för mig viktigt att man kan lyssna på varandra och att man inte är rädd för att dela med sig av sina känslor till varandra. Det är mycket som ska fungera för att två personer ska ha en fungerande relation. Jag anser att förståelse är en väldigt viktig del, att man kan förstå varandra, och att man accepterar och respekterar varandra även om man kanske inte alltid ser på saker likadant eller har samma åsikt i alla situationer. Man måste respektera varandras olikheter.

Det är så himla svårt att få ner i ord vad jag ser som betydelsefullt hos en kille. Men har försökt få ner lite ord iallafall. Och oavsett, en stor poäng med min text är att Du bör känna igen dig i den. Jag älskar dig Daniel <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

och jag älskar dig, min underbaring! <3

2011-08-29 @ 22:18:52
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0