Att ha ont i örat, att gå till skolan ändå och sen hem så snabbt som möjligt

Inatt har jag inte sovit så bra. Har vaknat flera gånger och haft ont i mitt öra. Och sen när klockan ringde och det var dags att gå upp var det inte direkt bättre. Men här finns ingen tid att stanna hemma så det var bara att dra sig ner till skolan trots allt. Kom till skolan och frågade  om vi skulle hålla på till tre som schemat visade, men som tur var så sa hon att vi skulle tillverka lite olika intrument och när man var färdig så fick man lov att gå.
Det var positiva nyheter för mig, så jag startade att tillverka mina instrument och när klockan var ca 11 så var jag nöjd med det jag skapat och packade ihop och drog mig hemåt. Väl hemma var jag vid halv 1 och sen dess har jag bara tagit det lugnt och vilat mitt öra så gott det går.
Det gör ont i mitt öra, kliar och sådär. Inte alls kul och jag vill bara att det ska gå över innan jag blir tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0