Lucia med barnen på praktiken

Idag har jag haft min sista praktikdag för den här terminen. Och som alla vet så är det ju lucia idag. Så vi började morgonen helt vanligt med frukost och sådär. Lite längre fram på förmiddagen klädde vi på oss och gick till skolan som ligger granne med vår förskola. Där fick vi se skolbarnens luciatåg och våra barn tyckte det var spännande. Sedan gick vi tillbaka till vår förskola och fortsatte dagen på vårt vanliga sätt. Barnen var mer ivriga än vanligt eftersom de själva skulle ha luciatåg så det var full rulle hela dagen. När min dag var slut åkte jag hem, men den hemvistelsen blev inte så lång eftersom jag efter ca 1,5 timme åkte jag tillbaka. Jag ville ju inte missa barnens luciatåg. Ochh de var såå fint ombytta när jag kom igen. Och de var så duktiga när de stod och sjöng inför alla föräldrar, syskon och släkt. Jag är stolt över alla barnen. Längtar tills jag får träffa alla igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0