Jag har slarvat, igen faktiskt

Hej. Jag har slarvat litegrann, fast jag har faktiskt bara gått en vecka i skolan efter praktiken och under praktiken tyckte jag inte att det fanns så mycket att skriva om eftersom jag har tystnadsplikt. Oavsett, nu är jag inne på min andra vecka efter att praktiken var slut. Igår måndag hade vi ingen skola då det var inläsningsdag.

Idag har det varit en lång dag. Började med att jag var så fruktansvärt trött imorse så orkade nästan inte gå upp. När jag väl kommit upp och fått tagit bussen ner till stan så är tåget sent. Mycket sent. Det var totalt 40 minuter sent och det är ganska mycket när man står ute och väntar i kylan. Först efter 20 minuter säger de i högtalarna att tåg mot ... var sent. Nehe?! Vi hade ju inte alls märkt att tåget inte hade dykt upp. Hur tänker de liksom.

Oavsett kom vi till skolan till slut och där skulle vi ha workshop som kallades för Ont om jordklot. Där pratade vi och diskuterade om miljöpåverkan och vad vi kan göra för att förbättra miljön. Vet inte om det var sådär speciellt givande, dock lärde jag mig att man ska skilja på aluminuimkoppen och stålgrejen som finns i värmeljus. Annars återvinns inte aluminuimkoppen som den ska. Vi hade workshopen fram till klockan 12, alltså i tre timmar.

Sedan hade vi lunch en stund och sedan träffades vi i studiegruppen och arbetade med ett grupparbete som vi har. Tåget hem var i tid och det funkade som det skulle. Så det är såhär min dag har varit. Hur har eran dag varit?

                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0