Måndag igen

Ja, idag är det måndag igen. Men det är kväll nu så måndagen är snart slut och det är enligt mig skönt. Idag har jag varit i skolan, inte speciellt ovanligt förståss. Vi har träffats i studiegruppen och tränat lite inför redovisningen imorgon samt så har vi arbetat på vår gestaltning. Vi har kanske inte kommit jättelångt med gestaltningen men vi har iallafall en bas och vi vet vad vi utgår ifrån och sådär. Vill som jag sagt tidigare inte avslöja något angående gestaltningen ifall någon från klassen skulle läsa. Det får ni reda på senare, då vi har haft redovisningen. Jag tror iallafall att det blir bra när alla pusselbitar ligger på plats och vi är färdiga.

Dagen har inte varit sådär jätterolig eftersom jag haft huvudvärk större delen av dagen och har faktiskt tagit mycket tid till att ligga i sängen och vila i hopp om att värken skulle försvinna. Dock har jag fått ta mig tid till att korrigera det allra sista på mina SST paper nu innan det var dags att skicka in dem. För er som inte vet vad SST är för något så är det olika slags arbeten/paper som vi skulle skriva inför olika grupparbeten. Mycket mer har jag inte att tillägga angående dagen och har tyvärr ingen bild att visa. Har ju inte hänt så mycket idag. Ska dock försöka bättra mig med att lägga upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0