Veckan som gått

Nu är det fredag. Äntligen. Har känts som om veckan aldrig skulle ta slut. Det har varit långa skoldagar och det har varit mycket studiegruppsarbete. Det innebär att vi sitter i våra grupper (vi är 6 stycken i grupperna) och gör olika uppgifter som vi har då. Denna veckan har vi arbetat med en redovisning om perspektiv. Min grupp har konsumtion och så har de andra grupperna andra ämnen. Till detta har vi gjort en powerpoint som vi ska visa och prata runt. Vi har även arbetat med gestaltningen, det är helt enkelt så att vi ska göra en gestaltning, vi har fått varsitt land och vi har Kina. Därifrån ska vi ta ett dilemma/problem och arbeta runt och sedan då göra en gestaltning genom drama, musik, dans och bild och visa upp för resten av våran klass. Tror att när vi ska redovisa det så blir det nog en känslosam dag. Våran grupp har ett hemskt och sjukt ämne, dock kommer jag inte berätta om det nu ifall någon i min klass läser detta. Vill ju inte avslöja i förväg vad vi har. Det får bli en överaskning. Kan tala om när redovisningen är färdig vad vi gjorde. Ni kommer nog tycka det är lika hemskt som vi. Kvällen ska tillbringas med några av de finaste flickorna som finns <3 Over and out.

Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hej, allt bra med dig idag? :) delta gärna i min Dagens Blogg-tävling :) kramis

2011-02-28 @ 15:40:37
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0