Den digitala klyftan och andra föreläsningar

Idag började dagen med att vi hade en föreläsning som hette Den digitala klyftan. Den handla helt enkelt om vad namnet anger, internet och sådant och hur de har de med mobiler och liknande i andra länder och sådär. Den föreläsningen var faktiskt intressant och det var roligt att lyssna på vad han hade att säga. Sedan hade vi lite rast och efter rasten hade vi en föreläsning och jämställdhet och kön. Den tyckte jag inte om lika mycket för det blev lite mycket malande och tillslut orkade man inte lyssna. En del andra i klassen tyckte dock att den var intressant. Lunchdags! Och den var det dags för information inför projektarbetet vi ska göra lite längre fram. Kommer komma med mer information om det lite senare. Gick sedan till tåget och när jag kom till Kungsbacka så träffade jag goa Johanna och vi tog oss en fika och hade jättetrevligt. Ser fram emot nästa gång vi ska ses.

Har föresten kommit på att jag skriver nog alldeles för tråkigt, eller så känner jag iallafall. Har någon något tips för hur jag skulle kunna göra det roligare för er att läsa?

Kommentarer
Postat av: Chibi

Dela upp texten i mindre delar istället för en enda stor klump med text.

Bilder.

Finns massa saker du kan göra, men hitta något sätt du själv trivs med att skriva på.

Love yah<3

2011-01-20 @ 22:46:44
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0