Gårdagens biobesök och dagens åktur

Hej igen. Fick aldrig skrivit igår, jag hann faktiskt inte för kom hem så sent. Under dagen hände inte så mycket förutom att vi var och handlade. Sen bestämde vi att vi skulle gå på bio och valde att gå på den nya filmen The tourist med Johnny Depp och Angelina Jolie. Ska inte säga för mycke för er som vill se den själva. Men jag måste säga att jag blev besviken på filmen. Jag trodde att den skulle vara riktigt bra men nej då, den var helt klart överskattad. Sedan gick vi och tog en cider, eller ja, jag drack cider och mamma och pappa tog sig en öl.

Dagen idag har varit helt okej, har ju varit sol så vi bestämde oss för att gå på promenad. Så på med massa kläder så gav vi oss iväg. När vi till slut kom hem igen så hade vi varit ute och gått en timme, då känns det bra eftersom det är riktigt nyttigt att promenera. Sedan blev det en biltur till Tjörn en snabbis innan det var dags att vända och åka hem igen för syrran skulle ha bilen. På vägen upp till Tjörn så fick jag pluggat en del och skrivit på min didaktiska. Är nästan färdig nu så jätteskönt. Nej, nu ska jag se på Lets dance :) Tittar ni också på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0