Gårdagens skola och dagens biobesök

Ja då har skolan dragit igång igen och vi avslutade en kurs igår. Åkte till skolan med åttatåget och vi började klockan nio. Då hade vi opponering på varandras didaktiska. Det var väl intressant men det blev lite långsamt i längden. Jag blev iallafall godkänd på min didaktiska så det var skönt, nu slipper man tänka på den. Så nu har vi avslutat den här kursen på 22,5 hp (högskolepoäng) och på måndag är det dags för en ny kurs. Den heter Demokratins villkor. Vi får väl se hur den blir. Det sägs att den är intressant.

Idag har vi återigen varit på bio, vi brukar sällan gå på bio men nu har det blivit mycket den senaste tiden. Var där med mamma och min syster. Vi var och såg Änglagård. Den var bra men det var lite svårt att hänga med eftersom jag inte sett de två första filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0