Kursintroduktion och föreläsningar

Idag började vi den nya kursen (Demokratin villkor).Vi hade kursintroduktion och just nu känns allt alldeles jätterörigt. Det är jättemyclet uppgifter som ska göras och det verkar komplicerat. Jag blev inte alls mer klok av introduktionen men jag känner att jag tar en dag i taget. Imorgon ska vi ha studiegrupp så då kanske vi kan klura ut lite tillsammans. Efter introduktionen hade vi en föreläsning om demokrati och sen blev de lunch, då var jag jättehungrig. Efter lunchen var det dags för en till föreläsningen, men den handlade om globalisering. Sen fick vi skynda oss till tåget och hann precis med. Var jättetrött efter en lång skoldag så det var skönt att komma hem. Mycket mer har inte att säga. Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0