När man inte får ner det på pappret

Jag sitter här och försöker skriva på mitt didaktiska ställningstagande. Den ska som sagt vara på 4000 ord och dit har jag en del kvar till. Men det löser väl sig i slutändan. Problemet är att jag vet vad jag vill skriva men jag får inte ner det på pappret. Och när jag väl lyckas skriva så tycker jag bara att jag upprepar mig och att det inte blir alls bra. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att få ner allt bra i texten, det som jag faktiskt har inne i huvudet men inte får ner. Men det fungerar ju inte så, jag kan ju inte direkt säga till min lärare att jag vet vad jag vill ha med men att jag inte lyckas skriva ner det. Det låter ju bara så konstigt. Nej, jag måste lyckas få ner det på mitt papper. Nu har jag fem dagar till på mig att få ner alla orden. Någon som har bra tips på hur jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: H

Vad ska du skriva om?

2011-01-05 @ 20:56:43
URL: http://Flubberishanna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0