Slarver är nog ordet

Nu har jag slarvat igen, jag vet, jag har inte skrivit. Men det beror mest på att jag inte har något att skriva om. Skolan börjar inte fören på fredag vilket innebär att jag mest går hemma på dagarna och försöker fördriva tiden. Alltså inget att skriva om. Tänkte skriva ett litet snabbt inlägg nu innan jag sover bara för då har jag iallafall uppdaterat lite. Var på bio med mamma idag. Vi såg Svinalängorna. Bra film. Tung och hemsk, javisst, men bra skådisar och bra gjord. Vill inte skriva för mycket om filmen för det finns väl fler som vill se den själva. Men jag rekommenderar att se den. Mycket mer har jag inte att tillägga. Dags att sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0