Snöig promenad och skrivande

Ja nu har det blivit kväll och jag har lagt ner pluggandet för idag, är inte klar men anser att jag har varit duktig idag, och tar därför hela kvällen ledigt från skrivande. Tidigare idag tog jag paus i skrivande och tog på mig ordentligt med kläder och så tog jag och mamma oss en riktigt snöig promenad. Vi gick på längst golfbanan här hemma som verkligen inte var plogad så massvis med snö var det att gå i. Jobbigt men bra träning. Kanske kommer man ha träningvärk imorgon, vem vet. Har man det så vet man ju att man har gjort något vettigt.

Var skönt att komma ut även om det blåste och snöade en del. När vi sedan kom hem så värmde vi oss lite glögg och jag fortsatte mitt skrivande. Det gick faktiskt riktigt bra att skriva när man hade fått lite motion och lite frisk luft. Det där med promenader är underskattat. Jag gillar promenader så länge jag slipper gå ensam. Som sagt är jag inte färdig med skrivandet men fick skrivet en hel del efter promenaden faktiskt. Då släppte det där skrivstoppet så fick ner en del på pappret. Härligt kändes de och nu ska jag ha en slö kväll. Fortsätter skriva imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0