En oförglömlig helg!

Den här helgen har varit helt och hållet underbar. Jag har varit iväg på lite "äventyr". Jag har varit hemma hos Dig! Tiden gick alldeles för fort och jag hade inte alls någon lust med att åka hem. Saknaden är redan stor och jag längtar tills jag får se dig igen. Men samtidigt ska vi se på saknaden som något positivt, för det visar bara att det betyder något.

Att du sen inte bor här, utan längre bort är inte alls speciellt roligt. Men det ska inte få sätta några hinder. Bara man vill så kan man lösa allt. Jag tänker inte låta det bli något problem.

Som sagt, saknaden är stor! Du ska verkligen känna dig efterlängtad.
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0