Tiden går alldeles för fort när man har roligt

Fast det bara är ett antal timmar sen du åkte så saknar jag dig. Något fruktansvärt mycket.

Är givetvis jätteglad för att du la tiden på att åka hit och för att du ville spendera din tid med mig. Men det är verkligen som man säger, tiden går fort när man har roligt. Jag tyckte att du kom nyss och ändå är det flera timmar sen du åkte. Inte okej. Inte rättvist enligt mig. Jag ville ju ha kvar Dig här. Hade mysigaste dagen och kvälen med dig igår och längtar tillbaka. Ville inte att gårdagen skulle ta slut. Men som alla andra dagar så tog även torsdagen slut. Dock alldeles för fort.

Du är saknad!

Kommentarer
Postat av: Jag

Du är saknad och Du är den bästa för mig! <3

2011-07-08 @ 21:04:56
Postat av: Bloggextra.se

Hej!



Vill informera om att vi på Bloggextra.se nu drar igång en tävling där alla våra medlemmar kan vinna 3 veckors fri annonsering på vår framsida och presentkort till SF-bio. Det är gratis att bli medlem. Läs mer på vår startsida!



Vi har flera tjänster att erbjuda till bloggar:

*Omröstningar

*Frågelåda

*Dagens Outfit

*Bloggtips

*Blogghjälp



Hoppas vi ser dig snart!



Mvh

/Bloggextra.se

2011-08-12 @ 23:07:10
URL: http://www.bloggextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0