Att känna sig uppskattad

Att få känna sig uppskattad är en riktig trevlig känsla. Att liksom inte bli taget förgiven. Det krävs egentligen inga större ansträngningar för att man faktiskt ska känna sig uppskattad. Det räcker med några ord. Som det ligger en grund bakom och som människan i fråga verkligen menar. Det behöver inte ens handla om något speciellt, utan det räcker att man bli bekräftad på något sätt. Att man betyder något.

Andledningen till att jag skriver detta är för att idag känner jag mig riktigt uppskattad. Vet inte om människan i fråga läser detta men gör Du det så ska Du veta att jag är tacksam. Det betyder mycket för mig att få känna mig uppskattad. Tack! Jag nämner inga namn men jag hoppas att du vet vem du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0