Dagen som var onödigt lång

Idag har jag varit i skolan. Vi började morgonen med våran redovisning om konsumtion där vi hade gjort en powerpoint som vi visade upp för två andra studiegrupper. Vår lärare gav oss beröm, tyckte att vi hade gjort ett bra jobb och det resulterade i att vi fick godkänt. Skönt, nu slipper man tänka på den uppgiften och ta steget vidare mot nästa uppgift. Nu kan vi koncentrera oss på vår gestaltning och arbeta på den så att det blir så bra som möjligt. Efter redovisningen hade vi inget schemalagt men klockan två var det inbokat information angående specaliseringen som vi ska läsa nästa termin. Vi bestämde att vi skulle arbeta i studiegruppen fram tills lektionen eftersom vi ansåg att det var onödigt att bara sitta av tiden. Dock fick vi inte mycket gjort, men kanske berodde det mest på att vi bara hade tillgång till ett litet grupprum och det gav oss ingen möjlighet att öva och träna på vår gestaltning som jag tror vi behöver göra för att komma vidare med arbetet. Så vi satt mest och snackade om annat, visst hade vi trevligt men det blev inte mycket vettigt gjort. När klockan närmade sig två drog vi oss mot hörsalen där vi skulle ha informationen. Dock var det inte alls så som jag trodde det skulle vara och lektionen/informationstillfället gav mig egentligen ingenting. Så satt egentligen i skolan i flera timmar i onödan eller hur man ska säga. Så det var min dag och när jag kom hem från skolan hände det inte heller speciellt mycket. Tog det mest lugnt och sådär. Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0