En lång skoldag

Nu har jag äntligen kommit hem efter en mycket lång skoldag. Jag gick hemifrån klockan sju imorse och kom hem nu 12 timmar senare. Vi började förmiddagen uppe i bildsalen och skapade lite saker som vi ska ha på vår redovisning angående dilemmat i Kina. Sedan var de lite lunch och på eftermiddagen fortsatte vi att arbeta på vår gestaltning. Jag tycker att det känns bra och jag tror att vår redovisning kommer gå jättebra. När vi hade arbetet färdigt för dagen med det var det att sitta kvar och vänta på att vår mentor skulle komma så vi kunde ha vårat mentorsmöte. Då träffar vi vår mentor som är förskollärare och pratar och diskuterar med henne om allt möjligt. Det gör vi tre gånger per termin. När vi väl hade gjort allt detta var klockan kvart i 6. Då har jag varit i skolan sen halv 9. Tåget gick hem 18:04 och sen var jag väl hemma när klockan var sju. Så nu är jag rätt så trött. Måste fixa något att äta med.

(Försökte få med en bild på utsikten från bildsalen men den ville inte riktigt vara med. Får se om det går senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0