Områdesdag

Idag har jag faktiskt inte varit i skolan. Men jag har varit och haft en skolrelaterad syssla. Vi har nämligen haft vfu-områdesdag och det innebär ju som sagt att vi härifrån ses här och hittar på något. Den här gången hade vi en föreläsning med en grym föreläsare. Han pratade om konflikthantering och hur man ska möta olika barn. Han sa bland annat att det är viktigt att påvisa att det är okej att ha känslor såsom att vara arg men att det inte är okej att slå någon annan eller att skada sig själv. Oavsett var föreläsningen mycket intressant. Sedan träffade jag min goa J och vi var och åt lite och gick runt och tittade lite i affärer. Det var helt enkelt en mycket bra dag och nu ligger jag hemma i soffan och tar det lugnt. Vad har ni gjort idag? Och om någon har hört samma föreläsning, vad tyckte ni om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0