Att inte hinna med att vara sjuk

Att gå och läsa på högskolan är inte alltid lätt. Det är både mycket att göra och svårt. Men det värsta är att man inte hinner vara sjuk. Att ligga här hemma och veta att trots att jag inte mår bra så måste jag gå till skolan imorgon. Att ha den pressen på sig, det är inte speciellt roligt. Okej, nu är jag ju förståss inte dödssjuk, utan snarare så är jag väldigt förkyld, har huvudvärk och febern går upp och ner. Men då jag inte har någon som helst energi så blir det en kamp att behöva gå upp ur sängen imorgon klockan halv 7 för att bege sig mot skolan.

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Hah. När jag var sjuk precis när skolan började fick jag gå upp halv sex och va hemma runt fem ><. Den är go med feber skall jag säga xD.

2011-09-14 @ 14:01:46
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0