Kööörkort !!!!!

Äntligen! Säger jag bara. I onsdags klarade jag mitt teoriprov. Och för två veckor sen klarade jag min uppkörning. Så ja, precis, jag har äntligen! tagit mitt körkort. Sååå skönt. Äntligen slipper jag bilskolan och alla körlektion och allt vad plugga teori heter. Så nu är jag väldigt nöjd, och alldeles jättestolt över mig själv.

Tillbaka till verkligheten, Eller nej, verkligheten är vi ju i. Men tillbaka till vardagen. Idag har jag varit i skolan. Vi har haft bildgrammatik och lärt oss massa saker om placeringar i bilder och arbetat med olika material såsom akvarellfärg, tyg, oljepastell, silkespapper med mera. Det har varit lärorikt och rätt intressant faktiskt. Men vid slutet på skoldagen var jag så trött i huvudet av allt klistrande och målande.



Utsikt från vår bildsal. Visst är den fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0