Utmanar mig själv - dag sju

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Om jag ska vara realistisk, så om jag vann en miljon kronor. Då skulle jag först lägga pengar på min och Amandas tågluffning. Sen skulle jag nog lägga resten av pengarna på ett boende. En fin lägenhet skulle det nog få bli. Kanske inte så roligt men samtidigt så är det något som skulle behövas och vara något som håller länge. Och även om en miljon inte skulle räcka till det, så får man väl låna resten. Men en miljon är ju en rätt bra på vägen kan jag tycka. Så ja, nu ska jag bara se till att vinna en miljon. Får jobba vidare på detta känner jag.


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Det går att få en läghenhet för 1 miljon, men det är väldigt vanligt idag att de går för mer :)

2012-03-15 @ 09:00:43
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0