Dagen blev bättre

Hade tenta i förmiddags. I matematik,eller kanske, om matematik. Iallafall så var den svår men jag skrev på allt och gjorde mitt bästa så jag hoppas att jag klarade mig. Solen har lyst idag och det har varit väldigt varmt och skönt. När tentan var gjord åkte jag tillbaka till Kungsbacka. Väl där hände egentligen inte så mycket, gick runt för mig själv ett tag men sedan bestämde jag mig för att låna en bok på biblioteket, sagt och gjort. Lånade en bok och gick sedan ut och satte mig i solen/skuggan och läste. Det var rätt så mysigt faktiskt. När klockan var runt fyra gick jag till parken för idag hade/har alla studenterna här sin bal, så då gick jag runt och träffa folk och tittade på alla fina uppklädda människor. Bland allt folk där hittade jag en kompis och hans son, som är tre månader, fick gosat lite med lillen så dagen har varit bra trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0