Fixardag

Idag har jag grejat med olika saker. Men även tagit det lugnt. Tog sovmorgon och gick sedan upp och tog mig en god ostfralla till frukost. Sedan slöade jag vid tvn en stund innan jag tog tag i lite saker här hemma. Diskade upp disken som aldrig blev fixad igårkväll. Sedan dammsugade jag både under- och övervåningen. Alla dessa katthår. När det var klart tog jag fram lite olika grönsaker och skar dem i småbitar. Ställde in det i kylskåpet och åkte sedan och hämtade mamma. Väl hemma igen insåg vi att det saknades några saker till maten så vi gick bort till affären och köpte det. Hemma väntade vi en stund och då klockan hade gått en halvtimme eller så tog jag fram stekpannan och stekte köttfärsen. Sedan var det matdags!

Dagens middag, tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0